hanbit werkwijzeWerkwijze

Stappenplan naar uw vertaling

 

Stap 1: Vraag een vrijblijvende offerte

Wilt u een document laten vertalen, maar eerst vooraf weten hoeveel dit kost?
Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op voor een gratis offerte.

Stap 2: Aanleveren documenten

Voor elke vertaling hebben we de correcte en definitieve versie van de documenten in de brontaal nodig.
In het offerteformulier hebt u ook de mogelijkheid om uw bronteksten in te laden.

U kan ze eveneens per e-mail of per post bezorgen.

Indien het gaat om originele documenten / akten, vragen wij u om ze per aangetekende zending te versturen.

Stap 3: Vertaaltermijn

Na de ontvangst van uw documenten sturen wij u een offerte op maat met de vermelding van vertaaltermijn. De vertaal- en/of leveringstermijn wordt enkel bij wijze van inlichting verstrekt en zijn derhalve niet bindend voor de vertaler, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen met de klant.

Heeft uw opdracht bijzonder grote spoed ? U kan dat aan ons doorgeven en wij laten u zo spoedig mogelijk weten of de vertaling op de door u gewenste datum geleverd kan worden.

Stap 4: Bevestiging door de klant

U stuurt ons een ondertekende offerte terug of een e-mail waarin u de opdracht bevestigt.

Stap 5: Levering

Oplevering van de vertaalde documenten gebeurt standaard per e-mail (tenzij anders afgesproken) in het gewenste formaat.
De originele documenten worden per aangetekende zending opgestuurd (in geval van beëdigde vertalingen).

Stap 4: Betaling

Beëdigde vertalingen en particulier klanten
Voor beëdigde vertalingen en alle vertaalwerken verricht voor particuliere klanten hanteren wij het principe van de voorafgaande betaling. Bestelling wordt dan ook pas definitief na de ontvangst van de betaling.

Ondernemers en bedrijven
Voor ondernemers en bedrijven wordt de factuur verzonden bij de oplevering van vertaalde documenten.

Gegevens bankoverschrijving :

Hanbit bvba
Mechelsesteenweg 175
2220 Heist op den Berg (België)
ING: BE71 3631 3673 4169
(BIC: BBRUBEBB)