Werkwijze
Stappenplan naar uw vertaling
Stap 1: Vraag een vrijblijvende offerte
Wilt u een document laten vertalen, maar eerst vooraf weten hoeveel dit kost?
Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op voor een gratis offerte.
Stap 2: Aanleveren documenten
Voor elke vertaling hebben we de correcte en definitieve versie van de documenten in de brontaal nodig.
In het offerteformulier hebt u ook de mogelijkheid om uw bronteksten in te laden.
U kan ze eveneens per e-mail of per post bezorgen.
Indien het gaat om originele documenten / akten, vragen wij u om ze per aangetekende zending te versturen.
Stap 3: Vertaaltermijn
Na de ontvangst van uw documenten sturen wij u een offerte op maat met de vermelding van vertaaltermijn. De vertaal- en/of leveringstermijn wordt enkel bij wijze van inlichting verstrekt en zijn derhalve niet bindend voor de vertaler, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen met de klant.
Heeft uw opdracht bijzonder grote spoed ? U kan dat aan ons doorgeven en wij laten u zo spoedig mogelijk weten of de vertaling op de door u gewenste datum geleverd kan worden.
Stap 4: Bevestiging door de klant
U stuurt ons een ondertekende offerte terug of een e-mail waarin u de opdracht bevestigt.
Stap 5: Levering
Oplevering van de vertaalde documenten gebeurt per e-mail of per post.
Stap 4: Betaling
Beëdigde vertalingen en particulier klanten
Voor beëdigde vertalingen en alle vertaalwerken verricht voor particuliere klanten hanteren wij het principe van de voorafgaande betaling. Bestelling wordt dan ook pas definitief na de ontvangst van de betaling.
Ondernemers en bedrijven
Voor ondernemers en bedrijven wordt de factuur verzonden bij de oplevering van vertaalde documenten.
* Voor een persoonlijk bezoek gelieve u eerst een afspraak te maken via e-mail of per telefoon a.u.b.